shinigamimd

Parerea mea despre tot ce gindesc

De ce mama m-ai nascut ,,la Moldova”

Salutare prieteni ,salutare constiinta (suka de-i muri odata)

Eu scriu acum ca sa nu stric ceva prin casa la ce sunt de enervat amu(blia cum pula sa traiesti in asa tara cummmmmmm?).Asta zi un bun prieten Sergiu Voloc (acela de la Cool publica care l-o tusanit cind o refuzat sa faca politica p-u Plaha) o nimerit la politie si are dosar penal cu lipsirea drepturilor de sofer pe 3 ani si vrio 800 Euro straf(nii poh cum scriu deam).I-an zicetini nie cum po-ti sa refuzi sa mergi la 3 de noapte la analize narcologice ca politistului i-o parut ca tu esti sub influenta si sa hapanesti dosar penal? cind judecatorii au case si masini de citeva sute de mii de euro, cind fura fiecare cum poate, nu plateste nimeni impozite,cind avem gagauji care vor tara lor si lupta impotriva Moldovei, cind sub coaste ai Transnistria care pute de mai mult de 10 ani, cit? cit timp o sa mai fie asa ceva?? De ce blia eu traiesc in tara asta plina de ,,can4iuji” care s duc de ment ca s fac bani, care are mama sau tata ,,na4ialnic” si ei stiu bine ca o sa aiba o functie in stat , cit blia  o sa mai invat la ff doar 2 saptamini cind in alte tari se invata dupa ora 6 seara in fiecare zi,cit eu o sa mai fiu nevoit sa stau colacit in Microbus si plin de nespalati , si tolerez atitudinea de ,, narmalnii iazik” de ,,Pizda matiiii de rusofon” Si de restu rahatului pe care il vad in fiecare zi.

Doresc sa fac o marturisire.Eu plec ………………….Dupa ziua de azi nu stiu de ce ,asa ma bucur ca plec, plec ,,NAHUI DE AISI”  , si imi pare rau ca voi ramineti aici , si trebuie sa tolerati tot kakatul aista pe care il numim Moldova, orgia asta pe care noi incercam sa o numim viata , ne agatam de tot rahatu care nu merita atentia noastra si facem fel si chip sa parem fericiti motivind ca ,,Eu cel putin incerc sa caut”  sau invers  ne amagim cu iluzia ca ,,Eu stiu ce vreu si o sa realizez tot”  acum cred ca toti ma acuzati ,,Tipa daca toti o fut din tara ce o sa ramina din ea sau ce propui sa fac ”  faceti ce ,,blia” vreti nie ni poh cum si de altfel si la restu, nu incercati ca mine sa va jertviti p-u niste idealuri pe care le respectati doar voi sau prea putini oameni le stiu. Nu cheltuiti timpu degeaba ,,Nu beliti pula” si fa tot posibilul sa iti …..( singur stii deam si vrei, sau nu stii?) .

Citat din ,,Antisocial”

,,Probleme noastre nu au nici cur nici cap,

Mi-ai gasit un dinte in stomac nu insista sa-l cac,

Ce-i in capul me doar barbosul stie,

Te-as exploata ce pula mea ca pe gorila argintie.

Single Post Navigation

Lasă un comentariu